centaury انواع شیراز قیمت انواع میوه و تره بار

centaury: انواع شیراز قیمت انواع میوه و تره بار روز پنجم اردیبهشت سازمان میوه و تره بار نرخ میوه روز سه شنبه شیراز

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بازهم سودای پاستور ، رقبای انتخاباتی روحانی چه می‌کنند؟

به گزارش خبرآنلاین ؛دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران با اعلام اسامی 6 نفر از تایید صلاحیت شد ه ها از سوی شورای نگهبان، وارد مرحله مهم مس

بازهم سودای پاستور ، رقبای انتخاباتی روحانی چه می‌کنند؟

رقبای انتخاباتی روحانی چه می کنند؟/بازهم سودای پاستور

عبارات مهم : ایران

پدیده انتخابات سمت دولتی نگرفت | مهندس اصولگرا در سمت قبلی ماندگار شد

مغلوبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، این روزها چه می کنند؟

به گزارش خبرآنلاین ؛دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران با اعلام اسامی 6 نفر از تایید صلاحیت شد ه ها از سوی شورای نگهبان، وارد مرحله مهم مسابقه ها شده است بود که با انصراف دو تن از آنان، با چهار کاندیدا در اردیبهشت سال 96 برگزار شد. با اعلام نام حسن روحانی به عنوان پیروز این انتخابات، کاندیداهای مغلوب راه دیگری را در پیش گرفتند. از نام جهانگیری که جهت دومین بار معاونت اول رییس جمهوری را برعهده گرفت بگذریم، سایر کاندیداها یا با حکم رهبری انقلاب به عضویت مجمع رسیدند و یا اینکه بدون قبول مسئولیتی سرنوشت می گذرانند.

بازهم سودای پاستور ، رقبای انتخاباتی روحانی چه می‌کنند؟

ابراهیم رییسی؛ از قضاوت تا تشخیص مصلحت

سید ابراهیم رییس الساداتی معروف به سید ابراهیم رییسی، روحانی 58 ساله خراسانی است که با سابقه طولانی در دستگاه قضایی شانس خود را جهت حضور در دستگاه اجرایی کشور محک می زد.

به گزارش خبرآنلاین ؛دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران با اعلام اسامی 6 نفر از تایید صلاحیت شد ه ها از سوی شورای نگهبان، وارد مرحله مهم مس

حضور او در دستگاه قضا با سوابقی همچون دادستانی شهرهای کرج، همدان و تهران، ریاست شرکت بازرسی کل کشور، معاونت اول قوه قضاییه و دادستانی کل کشور، در سال 94 با حکم رهبری انقلاب بعنوان متولی آستان قدس رضوی به آخر رسید و البته دادستانی دادسرای خاص روحانیت بعنوان تنها سمت قضایی او برایش باقی ماند.

رییسی با حضور در آستان قدس رضوی و اعتقادی که او نسبت به خدمت به امام رضا (ع) و زایرین بارگاه ایشان داشت هرگونه شک و شبهه ای را در مورد عضویت در انتخابات ریاست جمهوری از خود دور کرده بود. او حتی چند ماه پیش از انتخابات هنوز تصمیمی جهت حضور در مسابقه ها نداشت و اصولگرایان هم به دنبال کاندیدای شاخص خود در این انتخابات بودند، ولی به یکباره تصمیم به حضور در عرصه را گرفت تا همراه قالیباف جامعه اصولگرایی را نمایندگی کنند.

اما این تمام اتفاقات پسا انتخاباتی ریاست جمهوری جهت ابراهیم رییسی نبود. مجمع تشخیص مصلحت نظام که در تمام روزهای پر تلاطم انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران بدون رییس اداره می شد، رییسی را به یکی از گزینه های احتمالی تصدی آن تبدیل کرده بود. هرچند رییسی به مقام ریاست آن مجمع دست نیافت ولی در تابستان همان سال علی رغم ادوار گذشته که روسای جمهور سابق به عضویت مجمع در می آمدند اینبار مغلوب انتخابات ریاست جمهوری به عضویت این مجمع دست یافت. نام رییسی در کنار سایر اعضای این مجمع در دوره تازه فعالیتش قرار گرفت.

بازهم سودای پاستور ، رقبای انتخاباتی روحانی چه می‌کنند؟

او در حال حاضر که متولی آستان قدس رضوی است و همزمان عضویت در مجمع را نیز برعهده دارد، سودای انتخابات دیگری را هم در سر می پروراند. خیلی بعید نیست که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرعه سرلیستی اصولگرایان بنام ابراهیم رییسی بخورد و او جایگزین ریاست جمهوری خود را کاندیدای ریاست مجلس کند.

قالیباف؛ از سکونت در بهشت تا اسکان در ولی عصر

محمدباقر قالیباف، دیگر خراسانی جمع 6 نفره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران بود. این مشهدی 56 ساله که 12 سال شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران بود جمنایی ها را پشت سر خود می دید که او را با اکثریت آرا به عنوان کاندیدای اصولگرایی گزینش کرده بودند.

به گزارش خبرآنلاین ؛دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران با اعلام اسامی 6 نفر از تایید صلاحیت شد ه ها از سوی شورای نگهبان، وارد مرحله مهم مس

همزمانی حضور قالیباف و رییسی، می توانست از آن دو زوجی را بسازد که در نمایندگی جریان اصولگرایی بتوانند در برابر زوج روحانی – جهانگیری ایستادگی کنند. ولی آنچه که در مناظره های انتخاباتی رخ داد خیلی جهت این زوج اصولگراها خوش یمن نبود. قالیباف با تمام سوابق نظامی و انتظامی خود در برابر تیم جهانگیری و روحانی کاری از پیش نبرد تا در کمال ناباوری به نفع ابراهیم رییسی از مسابقه های انتخاباتی انصراف دهد.

ناکامی قالیباف البته تنها در انتخابات ریاست جمهوری نبود. او با انتخابات شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز مجبور شد با چیدمان تازه کرسی های این شورا، سکونت در خیابان بهشت را آخر دهد. بعد از آن قالیباف ماند و حدس و گمان هایی که جهت سمت تازه او عنوان می شد. عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همچون دیگر مغلوب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نصیب او شد و در این میان سمت های دیگری هم بود که قالیباف بعنوان کاندیدای تصدی آن مطرح می شد که مهمترین آن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بود. این سمت هنوز هم در حد همان شایعه باقی است و قالیباف تنها سمتی که بعد از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران دارد همان عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

بازهم سودای پاستور ، رقبای انتخاباتی روحانی چه می‌کنند؟

جهانگیری؛ مردی که همچنان در پاستور سرنوشت می گذراند

اسحاق جهانگیری 60 ساله، که پله پله سمت های دولتی را طی کرد تا به مقام معاونت اول رییس جمهوری کشور عزیزمان ایران برسد، با اصرار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، رقیب رییس دولت شد. او از اول آمده بود تا بعنوان کاندیدای آلترناتیو حضور داشته و در مناظره ها حسن روحانی را همراهی کند و اتفاق توانست از بعد این نقش بخوبی بربیاید. جهانگیری که در روزهای منتهی به 29 اردیبهشت 96 از ادامه مسابقه های انتخاباتی به نفع حسن روحانی کنار کشید، باز هم جهت حضور در همان سمت قبلی خود دعوت شد. معاونت اول رییس جمهوری جهت دومین دوره متوالی حضور مرد کرمانی را در کابینه تدبیر و امید تمدید شد، تا جهانگیری هم در میان کاندیداهای مغلوب ریاست جمهوری به فعالیت سیاسی خود ادامه دهد.

میرسلیم؛ مهندسی که به عضویت در مجمع ادامه می دهد

سیدمصطفی میرسلیم 70 ساله استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بعد از آخر مسئولیتش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوم هاشمی رفسنجانی در سال 76، تنها به همان کرسی مجمع تشخیص مصلحت نظام قناعت کرده بود. او با حضوری 20 ساله در مجمع، جهت نخستین بار در یک انتخابات در کشور عزیزمان ایران شرکت کرد و در نهایت هم با تعداد آرای 478 هزار و 267، رتبه سوم را از آن خود کرد. میرسلیم با این شکست، باز هم به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گزینش شد تا فعالیت خود را کما فی السابق در همان سمت قبلی ادامه دهد.

هاشمی طبا؛ پدیده‎ای که هیچ مسئولیتی برعهده ندارد

سید مصطفی هاشمی طبای 71 ساله بی شک پدیده انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بود. او جدای از اینکه در مناظره های انتخاباتی خوش درخشید، نخستین کاندیدایی هم لقب گرفت که در تاریخ ادوار انتخابات اعلام می کند به فرد دیگری رای خواهد داد. وزیر صنایع دولت‎های شهید باهنر و میرحسین موسوی و معاون رییس جمهور و رییس شرکت تربیت بدنی در دولت دوم هاشمی و دولت اول خاتمی در روزهای منتهی به 29 اردیبهشت ماه سال 96، هرچند حاضر نشد که از مسابقه ها کناره گیری کند ولی حسن روحانی را به عنوان کاندیدای اصلح برگزید و به همگان هم توصیه کرد که به او رای بدهند. هرچند در آن وقت خیلی ها فکر می کردند که اقدام تحسین برانگیز هاشمی طبا به پیشنهاد پستی دولتی به او می انجامد اما، او بعد از انتخابات که با مجموع 214 هزار و 441 رای در مکان چهارم ایستاد بدون پذیرش هیچ مسئولیتی، سرنوشت می گذراند.

واژه های کلیدی: ایران | روحانیت | قالیباف | انتخابات | حسن روحانی | ریاست مجلس | ریاست جمهوری | محمدباقر قالیباف | انتخابات شورای شهر | انتخابات ریاست جمهوری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه